VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2016/06/02

Dobrý deň! Dovoľujem si požiadať Vás o odpoveď na môj problém

Dobrý deň! Dovoľujem si požiadať Vás o odpoveď na môj problém: Proti zamietavému Rozhodnutiu sociálnej poisťovne som podal, v zmysle poučenia,  Návrh na preskúmanie jej rozhodnutia na krajský súd. Po niekoľkých dňoch mi prišlo zo sociálnej poisťovne nové rozhodnutie, ktoré uznalo dôvody môjho Návrhu a zrušilo svoje pôvodné zamietavé Rozhodnutie  a zmenilo ho v môj prospech.  Otázka: je mojou povinnosťou(teda musím) vziať späť svoj Návrh na preskúmanie rozhodnutia sociálnej poisťovne, ktorý som adresoval na krajský súd alebo nemusím robiť nič iba čakať zásielku z Krajského súdu, ktorým uzavrie moju vec( napr. zastavením  konania)?
Ďakujem veľmi pekne za radu a prajem pekný deň

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

V danej veci, by som informoval Krajský súd o zmenách v rozhodnutí Soc. poisťovni, aby Krajský súd, zbytočne, alebo na ťarchu vašu vec neposudzoval, čo by mohlo prípad zkomplikovať. Existuje pravidlo, že všetky zmeny je potrebné nahlásiť do 8 dní.