VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2017/02/23

Z rodiny totiž nemá kto so mnou ist ale mohol by sused?

Dobrý den
Chcel by som sa spýtat, mám preukaz ŤZP-S, má sprievodca ktorý ide so mnou k lekárovi do okr. mesta nárok na tvz.OČR aj ked nieje členom rodiny?
Z rodiny totiž nemá kto so mnou ist ale mohol by sused.
Za odpoved vopred ďakujem

4 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Zamestnávateľ ospravedlní neprítomnosť zamestnanca v práci za čas jeho pracovnej neschopnosti počas ošetrovania chorého člena rodiny (napr. chorého dieťaťa, manžela/manželky, rodiča) a vo vybraných prípadoch dieťaťa do desiatich rokov veku. Za tento čas, ako kompenzácia za stratu zárobku, patrí zamestnancovi dávka nemocenského poistenia – ošetrovné.

Ak sused nie je členom Vašej rodiny, túto možnosť využiť nemôžete.
Viac na http://www.imunodeficit.sk/stranky/socialne-zabezpecenie/osetrovanie-clena-rodiny.php

Anonymný povedal(a)...

Dobrý deň, hľadáte podnikateľskú pôžičku, osobnú pôžičku, úver na bývanie, pôžičku na auto, študentskú pôžičku, pôžičku na konsolidáciu dlhu, nezabezpečený úver, rizikový kapitál atď ... ALEBO Boli ste odmietnutý úver od banky alebo akejkoľvek finančnej inštitúcie za jednu alebo viac dôvodov. Nachádzate sa na správnom mieste pre svoje úverové riešenia! Sme organizácia kresťanských úverov, poskytujeme pôžičku tým, ktorí ju potrebujú pozitívne, a tiež tí, ktorí sú dôveryhodní, poskytujeme úvery podnikom a jednotlivcom za nízku a cenovú úrokovú sadzbu 2%. kontaktujte nás pomocou nižšie uvedených údajov a bez podvodov
 
E-mail: progresiveloan@yahoo.com
Call / WhatsApp: +16626183756 ďakujeme



Anonymous povedal(a)...

Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa pokúšal získať pôžičku, kým som nenatrafil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa zmiasť. Kontaktný e -mail: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014

Marleen Overmeire povedal(a)...

Ahojte všetci, prišiel som o peniaze toľkým spoločnostiam, ktoré tvrdili, že sú skutočnými poskytovateľmi pôžičiek, ale všetko moje úsilie bolo márne, prišiel som o viac ako 35 000 eur pre falošných poskytovateľov pôžičiek, o ktorých tvrdia, že sú tým, čím nie sú. Kým ma môj priateľ nezoznámil so správnym veriteľom, ktorého som kontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku len za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku, bez obáv, aby ich kontaktoval e-mailom: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014