VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/08/05

Kompenzácia

dobry den hcela by som sa informovat ohladom manzela je po transplantacii oblicky ma ZTP ma nárok na zlavu pri kupe auta?? Kedze ma znizenu imunitu nehcem abz moc chodil mhd .... soferovala by som ja manzelka kedze  berie dost liekov. Tiez ma zaujima ci ma narok pri aute narok na zlavu pri poisteni. Ak ma narok na nieco prosim o radu ako postupovat .... Dakujem

3 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý večer

Všetko ohľadom príspevkov na kompenzáciu ťažkého zdr. postihnutia nájdete na http://www.upsvar.sk/sn/socialne-veci-rodina/penazne-prispevky-na-kompenzaciu-tazkeho-zdravotneho-postihnutia-posudkova-cinnost.html?page_id=271813

eporadca povedal(a)...

Konkrétne sa jedná o peňažné príspevky

-peňažný príspevok na kúpu osobného motorového vozidla
- bez automatickej prevodovky
- s automatickou prevodovkou
peňažný príspevok na úpravu osobného motorového vozidla
-peňažný príspevok na prepravu
-peňažný príspevok na úpravu osobného motorového vozidla

eporadca povedal(a)...

Obráťte sa na pobočku UPSVaRu v mieste bydliska konkrétne na oddelenie kompenzačných pomôcok,kde Vám k danej veci poskytnú informácie o ďalšom postupe