VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2015/10/20

Dobry den,chcem sa spytat ako odnaucit dieta od zlozvyku.

Dobry den,chcem sa spytat ako odnaucit dieta od zlozvyku.Teda myslim,ze je to zlozvyk.Syn ma 2,5r a od 1r rad pozoroval pracku,neskor ju zacal napodobnovat rukami a zvukmi,ale robi to doteraz.Zacalo nas to znepokojovat lebo to robil castejsie a teraz je to v takom stadiu,ze to robi skoro stale,vsetko toci,kruti,mixuje,miesa,dokonca aj pri kresleni aj pri papani (viac miesa ako papa)Neustale ho okrikujeme,ale on prestane na chvilu a potom zas.Pytali sme sa aj neurologicky ci moze ist o autizmus,ale ten bol vyluceni.Skusali sme rozne metody,nevsimali sme si to,okrikovali sme ho,vysvetlovali sme mu aby to nerobil,ale nic nezabera,neustale sa mu vsetci venujeme aby na to nemyslel,ale zapaja to do kazdej hry...
Dakujem za odpoved,Silvia
P.S pracku miluje doteraz,vie nastavit program a pomaha mi aj pri vesani bielizne...

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň
Nie som psychológ, čiže odbornú radu Vám v danej veci neposkytnem.Nevidím prejavy v denných situáciach, čiže aj tu je schopnosť dobrej odpovede minimálna. Ak by som mal reagovať len na opísanú situáciu v texte, skúsil by som formovať odpoveď, laicky (ľudsky):
1: Opýtal by som sa iných rodinných príslušníkov či sa im zdá správanie syna presahujúce hranice normality. Prečo? Čo dieťa to iné špecifikum správania iný zlozvyk , ktorý časom postupne odpadne a to správnym zásahom rodičov. Pozorujte dieťa a hľadajte štart jeho reakcie. Píšete, že pozná program a dokonca chodí rád vešať prádlo..keĎ som to prečítal potešil ma fakt, že sa rozvíja a obracia pozornosť aj na iné činnosti, čo by mohlo byť znakom prirodzeného vývinu, svoj zlozvyk( záujem)postupne zamení za niečo iné. Berte, že Vaše dieťa je stále vo vývine.
2: Skúste synovi nájsť podobnú náhradu za hlavnú činnosť práčky. Ak ho fascinuje len točivý moment, ten sa dá nahradiť podobnou hračkou
3: Dávam do pozornosti portál http://najmama.aktuality.sk/poradna/
4: Správanie môže ovplyvniť aj nástup do škôlky,kedy prostredie aj deti sú výrazným faktorom zmeny správania
5: Ak sa prejavy správania len stupňujú, oslovte o pomoc, podporu odborníka
Zaujal ma Váš prípad, ak bude z Vašej strany záujem, môžete mi časom napísať ako ste situáciu riešili a čo to prinieslo. S pozdravom a prianím všetkého dobrého e-poradňa
Celkom ma zaujala situácia, ak budete chcieť,môžete napísať ako ste situáciu riešili a čo to prinieslo.