VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2015/12/22

Dobrý den potrebujem poradit

Dobrý den potrebujem poradit som ztp chcem sa opýtať či môže osoba na pn vykonávať osobnú asistenciu za odpoveď vopred ďakujem

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Nie nemôže, lebo je práceneschopný a zamestnávateľ prípadne soc. poisťovňa odvádza za danú osobu odvody.

Marleen Overmeire povedal(a)...

Chcel by som povedať veľké poďakovanie spoločnosti LAPO MICRO FINANCE, ktorá mi poskytla pôžičku na lekárske ošetrenie môjho chorého dieťaťa. Som tak rád, že som dnes stretol LAPO, kontaktujte ich e-mailom, ak potrebujete naliehavú pôžičku: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014