VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/03/18

Predtým bolo potrebné doložiť prepravu potvrdenkou a teraz ( nakoľko mi to nevedeli povedať na príslušnom úrade ) ?

Chcela by som sa informovať , ako je to s dokladovaním prevozu ZTP TAXI-službou pre úrad soc.veci. Od nového roku je zmena vo vydavani potvrdení za prepravu . Predtým bolo potrebné doložiť prepravu potvrdenkou a teraz ( nakoľko mi to nevedeli povedať na príslušnom úrade ) ?

Ďakujem.

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Prepravná služba sa poskytuje fyzickej osobe:

a) s ťažkým zdravotným postihnutím, ktorá je podľa posudku príslušného úradu práce sociálnych vecí a rodiny odkázaná na individuálnu prepravu osobným motorovým vozidlom, kompenzovanú prepravnou službou,

b) ktorá je podľa potvrdenia poskytovateľa zdravotníckej starostlivosti odkázaná na prepravnú službu,

c) ktorá je na základe zmluvy o poskytovaní sociálnej služby umiestnená v zariadení sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Košice a súčasne spĺňa vyššie uvedené podmienky.

eporadca povedal(a)...

Nestretol som sa so zmenou pri prepravnej službe. Pokiaľ niekto vie, nech ma opraví.

Úhradu za prepravnú službu vyplatí prijímateľ priamou platbou vodičovi v deň jazdy a vodič prijímateľovi vystaví doklad, ktorý je platný a postačujúci pri preukázaní využívania prepravnej služby.