VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/10/09

Potrebovala by som pomoc pri hladani skoly

Dobry vecer!
Volam sa Rebeka , mam 13 rokov,som telesne postihnuta,ale rozumovo som v poriadku. Chodím,do normalnej zakladnej skoly,nie som integrovana. Chcela by som sa informovat,ked za dva roky skoncim zakladnu skolu,chcela by som byt zubnou laborantkou,lenze neviem,akou skolou treba zacat. Potrebovala by som pomoc pri hladani skoly,kde by bol aj internat. Mohlo by to byt,nie dalej,ako Bratislava. Napred dakujem za vasu pomoc,a cakam na vasu odpoved. 
S pozdravom

3 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Ahoj Rebeka

Je dobré, že sa zaujímaš o ďalšie štúdium a tak aj o svoje budúce kroky. Pravdu povediac nemám prehľad v štúdijných odboroch daného typu.
Našiel som Strednú zdravotnícku školu Záhradnícka 44 Bratislava.
web. stránka http://www.szsbaza.sk/
Skús sa informovať priamo na škole..ako ďalej
Nech sa ti darí.

Jupiter povedal(a)...

Toto je oznámenie pre širokú verejnosť, ktoré nás zaujíma
nákup obličiek a práca s rôznymi darcami obličiek, aby to bolo možné
zachráňte našich pacientov, ak máte záujem predať obličku, láskavo nás kontaktujte, aby sme mohli potvrdiť, či ste zápasom, ktorý nám daruje obličku
trpezlivosť a veľké odmeny čakajú na každého darcu. Kontaktujte nás na našom e-maile: jupitermedicalcentreinc@gmail.com alebo nás kontaktujte na WhatsApp: +1 (515) 293-5520

drmercyhospital povedal(a)...

Tým sa má informovať verejnosť, ktorá je zdravá a 100% vážna o predaji obličiek, by sa mala spojiť s Dr Mercy
Nemocnica čo najskôr.
E-mail: drmercyhospital686@gmail.com
máme veľa pacientov, ktorí v súčasnosti potrebujú transplantáciu obličiek., hľadáte príležitosť predať svoju obličku za peniaze kvôli finančnej poruche a my vám kúpime obličky za sumu 800 000 EUR na obličky.
A tiež máme HIV / liek, ak potrebujete aj liečbu a ak si chcete kúpiť spermie, môžete nám poslať e-mail hneď teraz,
EMAIL: drmercyhospital686@gmail.com
WhatsApp: +2348100367800
S pozdravom,
Nemilosrdná nemocnica Dr.