VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2015/03/19

Som na polovicnom invalidnom dochodku cca 150 eur, mam preukaz ZTP a som tehotna,

Dobry den, chcela by som sa informovat:
Som na polovicnom invalidnom dochodku cca 150 eur, mam preukaz ZTP
a som tehotna, Dnes mi doslo rozhodnutie ze nemam narok na materske.
Obraciam sa k Vam s otazkou ci nemam narok aspon na doplatenie k vyske 
rodicovskeho prispevku, pretoze som niekde citala ze vyska materskej sa minimalne musi rovnat vyske rodicovskeho prispevku.
dakujem Vam za odpoved Jarka.

3 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Invalidný dôchodok sa nepočíta ako prijem, čiže sa neodvádzajú nemocenské dávky a preto nárok na materský príspevok nevznikne. Čo sa týka doplatku k rodičovskému- nie som si istý vyrovnávaním. Spoľahlivú odpoveď dostanete na UPSVaRe v mieste bydliska prípadne telefonicky na Ústredie PSVaR.

eporadca povedal(a)...

Samozrejme máte nárok na prídavok na dieťa ako aj na príspevok pri narodení dieťaťa. Nezabudnite si uplatniť svoje nároky príslušnými žiadosťami.

eporadca povedal(a)...

kontakt na Ústredie PSVaR

http://www.upsvar.sk/kontakt.html?page_id=233