VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2015/04/02

Chcel by som vedieť, či mám nárok na elektrický invalidný vozík od Všeobecnej zdravotnej poisťovne a do akej sumy a koľko je moja spoluúčasť?

 Dobrý deň, už ste mi raz poradili, preto sa na Vás opäť obraciam, so žiadosťou o radu. Som po amputácií pravej dolnej končatiny nad kolenom a palca ľavej nohy. Amputaciu vykonali v Anglicku, kde som pracoval. Z uvedeného dôvodu mám z Anglicka invalidný vozík, riadne som tam platil zdravotné poistenie. Chcel by som vedieť, či mám nárok na elektrický invalidný vozík od Všeobecnej zdravotnej poisťovne a do akej sumy a koľko je moja spoluúčasť. Za skorú odpoveď Vám vopred ďakujem.

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Celý postup nájdete na https://www.vszp.sk/poskytovatelia/tlaciva/

konkrétne žiadosť o úhradu o poskytovanie el. vozíka na základ verejného zdravotného poistenia