VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2015/05/19

Moja otazka teda znie, mozem sa evidovat a ziadat o podporu aj v pripade, ze som prijata na externe studium 1.stupna?

Dobry den,
potrebovala by som poradit ohladom evidencie na UP.
Tohto roku ma prijali na externe studium ale kedze som pred par dnami prisla o pracu, rada by som sa evidovala na Urade prace. Zatial novu pracu nemam ale urcite by som pracovala na dohodu popri evidencii na UP ( az novu pracu najdem). Moja otazka teda znie, mozem sa evidovat a ziadat o podporu aj v pripade, ze som prijata na externe studium 1.stupna?
Dakujem, s pozdravom

3 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Moju informáciu si overte na príslušnej pobočke soc. poisťovne v mieste bydliska

eporadca povedal(a)...

Základná podmienka nároku na dávku v nezamestnanosti – poistenec v posledných troch rokoch pred zaradením do evidencie uchádzačov o zamestnanie bol poistený v nezamestnanosti najmenej dva roky, t. j. 730 dní. Predpoklad nároku na dávku v nezamestnanosti je podmienený dobou účasti na poistení v nezamestnanosti.


eporadca povedal(a)...

Ak spĺňate základné podmienky pre poberanie dávky v nezamestnanosti , štúdium v externej fotme by nemalo byť prekážkou.