VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2011/06/30

Predfaktúra na kompenzačné pomôcky

Predfaktúra na kompenzačné pomôcky.
Boli mi schválené kompenzačné pomôcky a bola som poučená, že do 8 dni mám doručiť predfaktúru na kúpu schváleného počítača. Predpokladala som, že počítač kúpim v Tescu a vyplatím v hotovosti. Čo mám robíť? Lenka

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Volám sa Richard a mám kompenzačnú pomôcku elektricky vozík. Richard

Anonymný povedal(a)...

Pri žiadosti o preplatenie určitej kompenzačnej pomôcky je nutné doručiť predtým predfaktúru, nakoľko vy musíte mať schválenú konkrétnu sumu. PC sa dajú kúpiť v mnohých obchodoch, kde problémy s faktúrou nebudete mat. Anna

eporadca povedal(a)...

Peňažný príspevok na kúpu pomôcky možno poskytnúť len na základe dokladu o cene - predfaktúre vystavenej predajcom.

eporadca povedal(a)...

Zákon 447/2008 Z.z. § 26

(1) Peňažný príspevok na kúpu pomôcky, peňažný príspevok na výcvik používania pomôcky a peňažný príspevok na úpravu pomôcky možno poskytnúť na základe

a) dokladu o cene pomôcky alebo dokladu o kúpe pomôcky vyhotoveného osobou, ktorej predmetom činnosti je výroba, predaj alebo distribúcia pomôcky,

b) dokladu o cene výcviku používania pomôcky alebo dokladu o cene vykonaného výcviku používania pomôcky vyhotoveného osobou, ktorej predmetom činnosti je vykonanie výcviku používania pomôcky,

c) dokladu o cene úpravy pomôcky alebo dokladu o cene vykonanej úpravy pomôcky vyhotoveného osobou, ktorej predmetom činnosti je úprava pomôcky.