VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/12/05

.Prosim Vas poradte mi ako sa mam odvolat,co s tym.

Dobry vecer,

podala som ziadost pre moju 6 rocnu dceru,ktora ma stredne tazku poruchu sluchu,ale prispevok mi neuznali. Vraj je tazko zdravotne postihnuta na 80%,ale nie je odkazana na pomoc inej fyzickej osoby,lebo nema stupen odkazanosti V.alebo VI ale len 1.Prosim Vas poradte mi ako sa mam odvolat,co s tym. Velmi pekne Vam dakujem. S pozdravom,

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Môžete mi napísať viac informácii? O akú žiadosť konkrétne ide?

Jupiter povedal(a)...

Toto je oznámenie pre širokú verejnosť, ktoré nás zaujíma
nákup obličiek a práca s rôznymi darcami obličiek, aby to bolo možné
zachráňte našich pacientov, ak máte záujem predať obličku, láskavo nás kontaktujte, aby sme mohli potvrdiť, či ste zápasom, ktorý nám daruje obličku
trpezlivosť a veľké odmeny čakajú na každého darcu. Kontaktujte nás na našom e-maile: jupitermedicalcentreinc@gmail.com alebo nás kontaktujte na WhatsApp: +1 (515) 293-5520