VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2016/02/11

Chcem sa opýtať-môžem mu robiť ja prac.asistenta?

Dobrý deň,môžem Vás poprosiť?Som mama  osoby ZTP-S ,má chránenú dielňu a
prac.asistenta.Chcem sa opýtať-môžem mu robiť ja prac.asistenta?Som zamestnaná
v štátnej správe,som ZŤP a mám 56 rokov.A či sa mi to ráta do starobného
dôchodku aby som mala vyžší dôchodok starobný?Ďakujem

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

V danej veci kontaktujte pobočku UPSVaR prípadne Ústredie práce soc. veci a rodiny, kde Vám poskytnú spoľahlivé informácie
prikladám všeobecné informácie o charaktere a podmienkach statusu prac. asistenta

http://www.upsvar.sk/sluzby-zamestnanosti/nastroje-aktivnych-opatreni-na-trhu-prace/podpora-zamestnavania-obcanov-so-zdravotnym-postihnutim/prispevok-na-cinnost-pracovneho-asistenta-59.html?page_id=13097