VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2016/02/11

Zdravim som ceska pracujuca na slovensku a poberam rodic prispevok,pracovala som v jednom podniku ktory zanikol teraz sa nemusim bat o zruseni rodic prispevku?

Zdravim som ceska pracujuca na slovensku a poberam rodic prispevok,pracovala som v jednom podniku ktory zanikol teraz sa nemusim bat o zruseni rodic prispevku?este jedna otazka mozem zmenit poberanie rodicovskeho prispevku zo slovenskeho ze by som presla na cesky?za akych podmienok sa to da?dakuem pekne za odpoved.

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

o zrušení rodičovského príspevku sa z dôvodu zániku firmy nemusíte báť.

Nárok na rodičovský príspevok zaniká:

od prvého dňa kalendárneho mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom dieťa dovŕšilo vek ( do troch rokov veku, do šiestich rokov veku, ktoré má dlhodobo nepriaznivý zdravotný stav alebo do šiestich rokov veku, ktoré je zverené do starostlivosti nahrádzajúcej starostlivosť rodičov, najdlhšie tri roky od právoplatnosti prvého rozhodnutia o zverení dieťaťa do starostlivosti tej istej oprávnenej osobe),
smrťou oprávnenej osoby alebo dieťaťa.

eporadca povedal(a)...

Čo sa týka presunu rodičovského príspevku zo SR na ČR.
V tejto veci sa informujte na pobočke UPSVaRu v mieste bydliska.