VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2012/06/20

Tabuľka bodovania diagnóz

Prajem pekný deň.Chcel by som vás poprosiť,kde by som našiel nejakú tabulku bodovania diagnoz,myslím čo potrebujem pre svoju poisťovňu.Ďakujem.





J.K

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Dobrý deň
Odporúčam si pozrieť Zákon o sociálnom poistení 461/2003, článok 4, kde si môžete podľa druhu zdravotného postihnutia zistiť mieru pracovného obmedzenia.

Anonymný povedal(a)...

Pravdepodobne si chcete pozrieť, ak máte nejaké zdravotné problémy, koľko bodov by to činilo - či máte nárok na invalidný dôchodok nad 45 % alebo nad 70 %. Myslím, že je to pre vás zbytočne komplikovaná cesta, pretože ak máte zdravotné problémy a chcete požiadať o invalidný dôchodok, váš lekár vás môže pozvať na posudkovú komisiu, kde vám posudkový lekár povie podľa predložených nálezov, ako to vyzerá a načo by ste mohli mať - koľko percent. Marcela

Anonymný povedal(a)...

Dobry chcela by som vediet po aku dobu moze komisia znizit body bola som na komisie po dvoch rokov mam diagnozu rakovina prsnika mala som 70 bodov a teraz mi znizily o 20 menej pocula som ze az 5 rokov je take kriticke jednej strane som rada ze mi to zastavily asi dnes na choreho cloveka nezalezi dakujem Zlata