VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/11/25

Chcela by som sa voči rozhodnutiu....

Prajem pekný dobrý deň.Moja 71-ročná matka je osoba ZŤP po zlomenine driekového stavca s následnou operáciou, trpí paraparézou dolných končatín, koxartrózou, reumatoidnou artritídou III.st. Chôdza je obmedzená len v G aparáte po byte alebo pomocou mechanického invalidného vozíka. Má vydaný parkovací preukaz. V rozhodnutí o ZŤP je uvedené, že je odkázaná na individuálnu prepravu.Akýkoľvek pohyb mimo bytu jej zabezpečujeme motorovým vozidlom svojho syna, s ktorým máme spoločné trvalé bydlisko. Sú to najmä návštevy rehab. zariadenia, ale aj rodinné, či priateľské návštevy, úrady,kaderník a pod.Mame nebola rozhodnutím ÚPSVaR priznaná kompenzácia zvýšených výdavkov na OMV, v rozhodnutí sa uvádza, že mama nemá kultúrne, spoločenské aktivity, a  mimo bytu chodí iba zriedka. Je pravda, že ju nevozím každý deň, ale niekedy aj 2 až 3x do týždňa áno. Chcela by som sa voči  rozhodnutiu odvolať, preto Vás prosím o radu, čo by som mala do odvolania napísať.Aj keď si myslím že dostaneme zamietavú odpoveď.
Vopred ďakujem

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Problematiku odvolania opisuje odpoveď na príspevok http://www.eporadna.blogspot.sk/2013/11/moja-otazka-teda-znie.html