VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/11/06

Predbezne ma zaujima ci mam narok na invalidny dochodok , ci si ho mam zacat vybavovat.

Dobry den prajem.
Mal by som otazku ohladom invalidneho dochodku. Som zamestnany v jednej predajni.
Mam Diabetes 1typu. Od r.1990 , hned som bol aj na inzuline. Momentalne si picham 3x denne.
Nedavno mi zistili komplikacie , chytene oblicky , oci , cievy , vyssi krvny tlak a vyssi pulz. Podstupil som aj laser na ociach.Som drzitel preukazu TZP a dostavam aj prispevok na dietne stravovanie. Predbezne ma zaujima ci mam narok na invalidny dochodok , ci si ho mam zacat vybavovat.
Za odpoved vopred Dakujem s pozdravom Dezider

3 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Na otázku Či máte vybavovať invalidný dôchodok. Vám neviem poskytnúť spoľahlivú odpoveď. Keďže to nespadá do mojej kompetencie, ale do kompetencie posudkového lekára. Pre diagnózu ktorú uvádzate, ak som správne zachytil Diabetes 1 typu je pravdepodobnosť splnenie podmienok uznania invalidného dôchodku nízka.Vašu otázku by som skôr smeroval na Vášho lekára, aj kvôli sprievodným znakom, ktoré ste vymenoval. Posúdenie miery poklesu vykonávať zárobkovú činnosť sa riadi podľa Zákona o sociálnom poistení 461/2003 prílohy č.4.

eporadca povedal(a)...

Postup pri podávaní žiadosti na invalidný dôchodok nájdete na:
http://eporadna.blogspot.sk/2013/02/postup-pri-vybavovani-invalidneho.htm

Floor Lola povedal(a)...

Zlý kredit, dobre !! 100% akceptácia pre okamžité pôžičky, získanie ponuky do 24 hodín
Získajte osobnú pôžičku od 8 000 GBP do 80 000 000 USD, 3,0%
úroková miera Naše pôžičky sú dobre poistené a maximálna bezpečnosť je naša
prioritou, ste finančne stlačení?
Hľadáte prostriedky na splácanie pôžičiek a dlhov?
Hľadáte financovanie na začatie podnikania?
Potrebujete súkromné alebo firemné pôžičky na rôzne účely?
Hľadáte pôžičky na veľké projekty?
Hľadáte prostriedky na rôzne ďalšie procesy?
Poznámka: Ponúkame nasledujúce pôžičky pre jednotlivcov
* Komerčné pôžičky.
* Osobné pôžičky.
* Obchodné pôžičky.
* Investičné pôžičky.
* Rozvojové pôžičky.
* Pôžičky na nákup.
* Stavebné úvery.
* Úvery pre spoločnosti a mnoho ďalších:
a oveľa viac pri úrokovej sadzbe 3%;
e-mail: ako sa prihlásiť?
Pre viac informácií kontaktujte pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com