VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/12/11

Nemá mi vôbec kto pomôcť...

Dobry den od 10 mesiacoch mam epilipsiu .Dna 10.4.2013 ma operovali ale zachvaty mam nadalej.Podala som si ziadost na uznanie invalidneho dochodku ,ktory mi priznali ako polovicny od12.7.2013 .Ale az vtedy ho dostanem ak vyplatim 608 dni dlh socialnej poistovni lebo nemam odrobene 2 roky.Som hlasena na urade prace a nemam z coho to vyplati ak nevyplatim tak nemam narok na dochodok.Nemá mi vôbec kto pomôcť, rodičia sú tak isto nezamesnany.Bola by som rada ak mi nieako poradite co mam robyt alebo na koho sa mam obratit.Dakujem

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Ak to je možne skúste sa obrátiť s Vaším problémom na http://www.nadaciapontis.sk/

Na danej stránke nájdete aj bezplatnú právnu pomoc

http://www.nadaciapontis.sk/advokati-pro-bono

Skúste v danej veci osloviť aj soc. odbor v meste v ktorom bývate, poprípade kanceláriu prvého kontaktu