VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2012/09/04

Máme zlato

Ján Riapoš získal titul, už je trojnásobný paralympijský šampión

 Charizmatický šéf Slovenského paralympijského výboru Ján Riapoš splnil svoje predsavzatie a získal svoje tretie paralympijské zlato, keď vo finále stolnotenisového turnaja vozičkárov skupiny TT2 zdolal Kyung Mook Kima 3:1.
Riapoš bol za tri minúty s prvým setom hotový. Kórejčan, svetová jednotka, sa nezmohol na odpor. V druhom však viedol 10:5, keď Slovák začal úspešne sťahovať, odvrátil štyri setbaly, piaty už nedokázal. V treťom sete viedol Riapoš 7:2, Kórejčan otočil na 9:7, ale koncovku tohto setu, aj štvrtého, lepšie zvládol Slovák. Skoimpletizoval tak slovenský medailový pondelok v paralympijskom Londýne. Na jeho počesť sa prvý raz v Londýne hrala slovenská hymna.
„Londýnsky projekt bol jeden z najnáročnejších. Som rád, že v dejisku stojím na jeho čele. Stále som mal v sebe vieru – aj za olympionikov – že tu zahrajú slovenskú hymnu. Zaslúžime si to. To bola pre mňa silná motivácia,“ povedal 43-ročný stolný tenista, ktorý v celom turnaji stratil iba dva sety. „Od začiatku som cítil, že môžem potiahnuť až do konca. Myslím si, že môj kórejský súper, jeden z najlepších hráčov na okruhu, bol premotivovaný,“ uviedol


zdroj: http://www.spv.sk/aktuality/jan-riapos-ziskal-titul-uz-je-trojnasobny-paralympijsky-samp

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

aktuálne informácie z paraolympiády nájdete na http://www.spv.sk/aktuality/paralympiada