VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/05/29

Možnosť predlženia absolventskej praxe

Dobrý den,

chcem sa Vás opýtať, prečo mi absolvensku prax schválili len na 3 mesiace? vybavovat som to začala už v decembri a schvalili mi to až v marci a to len na 3 mesiace, aj ked som žiadala na 6 mesiace. Aká je to spravodlivosť, že niekto to ma na 6 mesiace a niekto len na 3, na zaklade čoho? Popripade či si to viem predlžiť ešte o 3 mesiace.

Za skorú odpoved Vám vopred ďakujem.

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Odpoveď je podobného charakteru ako na predošlí príspevok
Absolventská prax má trvanie najmenej 3 a najviac 6 mesiacov. Pracovná doba absolventa predstavuje 20 hodín týždenne.
Absolventskú prax je možné vykonať iba raz a nedá sa predĺžiť. Ak sa teda zamestnávateľ s uchádzačom o zamestnanie dohodne na začiatku vykonávania praxe na jej kratšej dobe napr. troch mesiacoch, nie je možné už v priebehu praxe predĺžiť jej trvanie. Začiatok vykonávania a rozsah praxe určí zamestnávateľ, ktorý po jej skončení vydá absolventovi potvrdenie o vykonaní absolventskej praxe
Odporúčam: informovať sa priamo u zamestnávateľa, poprípade na pobočke UPSVaRU, pri pracovníkovi, ktorý Vám ju schvaľoval.

zdroj:
http://www.finance.sk/spravy/finance/118557-od-maja-2013-nizsia-absolventska-prax/

http://www.absolventskaprax.info/prispevok-na-absolventsku-prax.html