VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/05/31

Pokračovanie štúdia dennou formou

Mám 28 rokov, ukončila som bakalárske štúdium v externej forme, počas tohoto štúdia som bola evidovaná na úrade práce. V súčastnosti pracujem na dohodu o vykonaní práce a stále som evidovaná na úrade práce. Chcem pokračovat v inžinierskom štúdiu, ale v externej forme neotvárajú štúdijný odbor, otvárajú iba v dennej forme. Budem tým pádom vyradená z evidencie uchádzačov na úrade prace ? Existuje nejaka možnost aby som nebola vyradená z evidencie uchádzačov na urade prace ?

Vďaka za odpoveď  Michaela.

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Záleží od viacerých faktorov - či bola prekročená štandardná dĺžka denného štúdia na VŠ.

Podmienky evidencie : nájdete na
http://www.upsvar.sk/sluzby-zamestnanosti/informacie-pre-obcanov-pri-evidovani-sa-na-urade-psvr/podmienky-evidencie.html?page_id=12926





eporadca povedal(a)...

Ďalšia služba UPSVaRu Evidencia občana ako záujemcu o zamestnanie
Viac info: http://www.upsvar.sk/sluzby-zamestnanosti/informacie-pre-obcanov-pri-evidovani-sa-na-urade-psvr/evidencia-obcana-ako-zaujemcu-o-zamestnanie.html?page_id=12941