VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/07/01

Keď sa dcéra narodila ....

Dobrý deň. Poprosím Vás o radu. Mám 29 rokov, bývam pri rodičoch a akurát mi skončila rodičovská dovolenka. S otcom dieťaťa nežijeme spolu, nie sme a ani sme neboli manželia. Dobrovoľne dáva na dcérku 100eur mesačne. Nesúdili sme sa. Som evidovaná na úrade práce a externe si robím maturitu. Zamestnať sa nemôžem, nakoľko nemám kam dať dieťa. Do škôlky pôjde až od septembra. Mám nárok na dávky v hmotnej núdzi? Pred otehotnením som ostala bez práce a priznali mi dávky v hmotnej núdzi. Keď sa dcérka narodila, zrušili mi to. Ďakujem.

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Žiadosť si môžete podať. Podmienky zrejme spĺňate. Informácie získate priamo v pobočke UPSVaRu alebo viac o dávke na internetovej stránke http://www.upsvar.sk/socialne-veci-a-rodina/hmotna-nudza/davka-a-prispevky-v-hmotnej-nudzi.html?page_id=226

Tlačivo žiadosti je tiež na spomínanej stránke. Odporúčam si ho preštudovať.