VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/08/26

Mám nárok na nejakú pomoc od štátu?

Dobrý deň!
O niekoľko dní ukončím vš štúdium tretieho stupňa, ktoré som mala predĺžené o 1 rok. Od 1.9. 2012 do 31.12. 2012 som učila na VŠ na dohodu s platom 350 eur mesačne, od 1.1. 2013 do 31.8. 2013 ukončujem štúdium.
 2.9. sa pôjdem zaevidovať na ÚP. Zatiaľ žijem v podnájme, no som úplne bez finančných prostriedkov a cca 200 km od trvalého bydliska kvôli tomu, že so svojou špecializáciou nemám šancu zamestnať sa ani v jeho širokom okolí.
Mám nárok na nejakú pomoc od štátu?
Ďakujem za vašu odpoveď!

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň
Odporúčam preštudovať článok, nižšie uvedený. V ňom nájdete viacero možností. Napr. Dávka v hmotnej núdzi, príspevok na bývanie atď.



http://www.pluska.sk/spravy/ekonomika/zmeny-davok-hmotnej-nudzi-co-mate-narok.html