VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/08/23

Mám nárok na predĺženie materskej, alebo automaticky prejdem na rodičovský príspevok.

Od 17.1.2013 som nastúpila na materskú dovolenku. Ako slobodná matka mám nárok poberať o niečo dlhšie, ale chcem sa opýtať, ak žijem sama so synom u mami, či mám nárok na predĺženie materskej, alebo automaticky prejdem na rodičovský príspevok.
Ak by som mala nárok ako a kde si to môžem podať a kedy.
Ďakujem za skorú odpoveď

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Ak ste slobodná mamička, 1 dieťa.Potom je materská v trvaní 37 týždňov
Je potrebné dať žiadosť a prehlásenie o tom, že nie ste vydatá a nežijete s partnerom v rovnakej domácnosti na pobočku soc. poisťovňe a oznámiť zamestnávateľovi 2 mesiace pred o zotrvaní na materskej dovolenke.
Skúste si to overiť na príslušnej pobočke Soc. poisťovne.

Odporúčané stránky
http://najmama.aktuality.sk/

http://www.modrykonik.sk/

Ešte dodatok ak je slobodná mamička a 2 deti tak sa materská zvyšuje na 43 týždňov