VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2013/10/01

Musim si "vybavit" listok na peniaze alebo by sa ma to tykalo len ak by som marodoval aj v oktobri?

Dobry den,

Od r. 2006 som nemarodoval, tak sa chcem spytat na tzv. listok na peniaze. Marodujem od 18. 9. 2013. 25. 9. 2013 som bol na kontrole s tym, ze mi doktor PN predlzil este do 30. 9. 2013. Od 1. 10. 2013 nastupujem do prace. Musim si "vybavit" listok na peniaze alebo by sa ma to tykalo len ak by som marodoval aj v oktobri? Vopred Vam dakujem za odpoved.

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Hneď na začiatku napíšem, že nie je to naša oblasť zameranie.
Ak tak laicky odpoviem...

Lístok na peniaze má slúžiť preto, aby Vám peniaze vyplatila soc. poisťovňa za dobu práceneschopnosti. Ak "marodka" pokračuje medzi prelomom mesiacov lístok na peniaze potrebujete ak končíte v danom mesiaci a nepokračujete v PN ďalší mesiac tak stačí Ukončenie PN.