VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2015/01/28

Aké doklady potrebujem pri žiadosti o dávku v hmotnej núdzi ?

Dobrý deň, 12.9.2014 mi skončila pracovnú zmluva, ktorá bola na dobu určitú ( pred týmto zamestnaním som bola evidovaná na UPSVaR jeden rok a poberala som dávku v nezamestnanosti pol roka, potom dávku v hmotnej núdzi, som rozvedená s jedným školopovinným dieťaťom ). Od 4.9. 2014 do 19.1. 2015 som bola PN, od ukončenia PN som zaevidovaná na UPSVaR, tam mi povedali, že nemám nárok na dávku v nezamestnanosti pretože od posledného poberania dávky v nezamest. som odrobila iba jeden rok, tak sa chcem spýtať aké doklady budem musieť predložiť keď pôjdem žiadať o hmotnú núdzu? Viem, že treba vydokladovať aký som mala príjem zo sociálnej poisťovne počas PN. Treba aj kópiu ukončenia PN zo siciálnej poisťovne? Ďakujem

4 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Uplatnenie nároku na pomoc v hmotnej núdzi a osobitný príspevok

Nárok sa uplatňuje podaním písomnej žiadosti na úrade práce, sociálnych vecí a rodiny podľa miesta trvalého bydliska občana alebo podaním žiadosti elektronickými prostriedkami podpísanej zaručeným elektronickým podpisom.

Žiadosť obsahuje meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, rodinný stav, adresu pobytu členov domácnosti, adresu na doručovanie písomností a adresu alebo číslo účtu v banke alebo v pobočke zahraničnej banky na území Slovenskej republiky na poukazovanie pomoci v hmotnej núdzi a osobitného príspevku, údaje o príjme, bytových pomeroch, nárokoch a údaje o majetku členov domácnosti; to neplatí, ak ide o žiadosť o poskytnutie osobitného príspevku.

http://www.upsvar.sk/socialne-veci-a-rodina/hmotna-nudza/pomoc-v-hmotnej-nudzi.html?page_id=363675

eporadca povedal(a)...

Súbor žiadosti

žiadosť o pomoc v hmotnej núdzi

príloha k žiadosti - potvrdenie o úhrade nákladov spojených s bývaním

potvrdenie o príjme/mzde

žiadosť o osobitný príspevok

potvrdenie o dočasnej pracovnej neschopnosti občana (začiatok PN)

potvrdenie o pracovnej neschopnosti občana na účely posúdenia zdravotného stavu posudkovým lekárom (pred uplynutím troch mesiacov trvania PN)

eporadca povedal(a)...

zdroj: http://www.upsvar.sk/vzory-ziadosti/vzory-ziadosti-pre-oblast-socialnych-veci-a-rodiny/hmotna-nudza-1.html?page_id=268775

Anonymous povedal(a)...

Zdravím všetkých, klamalo ma toľko spoločností, ktoré tvrdili, že sú skutočnými veriteľmi, ale všetko moje úsilie bolo márne, stratil som viac ako 3 500 eur falošných veriteľov, ktorí o sebe tvrdia, že sú tým, čím nie sú. Kým mi môj priateľ predstavil správneho veriteľa, s ktorým som sa skontaktoval, a úspešne som od neho získal pôžičku iba za 48 hodín, odporučil by som každému, kto hľadá pôžičku bez strachu, aby ho kontaktoval e -mailom: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014