VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/01/10

Kúpa automobilu

Dobrý deň.
Prosím Vás, mohla by som sa informovať :Som ZTP. Minulý rok som si kúpila malé autíčko
na ktoré mi predajca poskytol zľavu pre ZTP občana. Moja otázka znie : Brat si plánuje tento rok kúpiť auto - u iného predajcu a chcel by ,aby som ho vzala na seba a uplatnila si opäť zľavu ZTP pri kúpe. Prosím Vás, je to možné? Nebudem mať z toho problém?
 
 Dakujem za odpoved, s pozdravom Jana

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Nerozumiem, presne Vašej otázke. Akú zľavu máte na mysli? Pokiaľ sa jedná o finančný príspevok na kúpu osobného motorového vozidla - kompenzáciu. Tak postup je opísaný na http://www.downovsyndrom.sk/sds/?q=node/3981
Ale, ak ste kupovali automobil cez spomínaný príspevok minulý rok, tak pravdepodobne Vám nárok na nový nevzniká, keďže ste povinná tento príspevok prv vrátiť UPSVaRu.

Anonymný povedal(a)...

Nie, nerozumeli sme sa. Auto si v plnej výške brat uhradí sám. A už si ho aj kúpil, tak moja otázka je bezpredmetná.

Dakujem