VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/01/15

Postačí prax absolvovaná na strednej škole....

Dobrý deň,

som študentom odboru poštové a bankové služby. Počas celého štúdia (4 roky) som mal prax, ktorá bola realizovaná na reálnych pracoviskách pôšt, kde som robil úplne všetko čo sa na takej pošte robí, a toho nie je málo. V novinách som čítal, že zamestnávatelia stále častejšie požadujú od uchádzačov stredných škôl prax. Chcem sa preto opýtať či mi postačuje prax ktorú som mal v rámci  školy a či môžem od školy požadovať nejaké potvrdenie čo som na praxi vykonával.
Vopred ďakujem za odpoveď.

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Prax,ktorú ste absolvoval počas štúdia, môžete pokojne uvádzať do životopisov, ale aj iné brigády nič nie je na škodu. Určite Vám to pri uchádzaní môže len pomôcť. Či Vám škola vydá potvrdenie o absolvovaní praxe v pobočkách pošty ..skôr myslím, že nie. No informujte sa na štúdijnom oddelení.