VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/01/20

Na koho by som sa mala obratit

Dobry vecer.Chcela by som sa spytat som na plnom invalidnom dochodku a vlastnim preukaz ZTP a som slabozraka ci mam narok na nenavratny prispevok na kupu bytu od statneho fondu a na koho by som sa mala obratit dakujem vam za vasu odpoved pekny zvysok dna vam prajem

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

K žiadosti o nenávratný príspevok na výstavbu bytu v bytovom dome, rodinnom dome a kúpe bytu pre ZŤP sa ako doklad vyžaduje potvrdenie odborného lekára o zdravotnom postihnutí a taktiež stavebné povolenia a projektová dokumentácia musí riešiť bezbariérový byt.

eporadca povedal(a)...

Informácie k podmienkam poskytovania podpory v roku 2014 Vám poskytnú zamestnanci mestských a okresných úradov, ktorí vykonávajú činnosti súvisiace s poskytovaním podpory zo ŠFRB nasledovne:



Úvery na výstavbu nájomných bytov – pracovníci okresných úradov v sídle kraja
Úvery na výstavbu a obnovu zariadení sociálnych služieb – pracovníci okresných úradov v sídle kraja
Úvery na obnovu bytovej budovy – pracovníci mestských úradov v sídle okresu
Úvery pre fyzické osoby – pracovníci mestských úradov v sídle okresu
http://www.sfrb.sk/informacie-pre-ziadatelov-zaujemcov-o-poskytnutie-podpory/informacie-pre-ziadatelov-zaujemcov-o-posk