VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/02/17

Chceli by sme jej vybaviť opatrovanie...

Dobry den,rada by som sa informovala:
Moja babka ma uz nad 70 rokov a chcely by sme jej vybavit opatrovanie,ja by som ju opatrovala.Nakolko teraz vybavujem hmotny prispevok na byvanie co my ma vyjst na 150eur,mohla by som vybavit vedla toho aj na babku to nemocenske-opatrovanie stareho rodica?lebo nahodou by my nezobraly tak tu vypomoc na byvanie...Dakujem

2 komentáre:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Nerozumiem presne poslednej vete. No pokiaľ chcete opatrovať príbuzného /čiže babku/ potrebujete navštíviť UPSVaR v mieste bydliska, spísať žiadosť a na vyzvanie posudkovej komisii predložiť potrebné dokumenty a čakať na rozhodnutie
viac na http://www.upsvar.sk/obcan-so-zdravotnym-postihnutim-1/kompenzacie-tazkeho-zdravotneho-postihnutia/tazko-zdravotne-postihnuty-odkazany-na-pomoc-druhych/ziadost-o-penazny-prispevok-na-opatrovanie.html?page_id=270461&urad=240352

eporadca povedal(a)...

ešte aj

http://eporadna.blogspot.sk/2013/02/opatrovanie-pribuzneho.html