VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2014/04/02

Na aké príspevky od štátu mám nárok, ak....

Dobrý deň, chcela by som sa informovať, na aké príspevky od štátu mám nárok, ak v septembri nastúpim na vysokú školu, ktorá je od môjho momentálneho trvalého bydliska vzdialená cca 410 km. Poprípade pri prepísaní trvalého bydliska do mesta, kde sa vysoká škola nachádza.

Takisto by ma zaujímalo, či sa to ešte nejak špeciálne posudzuje, ak som držiteľom preukazu ZTP/P.

Za skorú odpoveď ďakujem.

1 komentár:

eporadca povedal(a)...

Dobrý deň

Z daného Vám neviem povedať ako štát môže prispievať na štúdium ak ste od školy vzdialená 410 km. Máte väčšiu šancu získať internát a ďalšie ročníky môžete žiadať o soc. štipendium. Skôr Vám poradia na štúdijnom oddelení VŠ na ktorú sa hlásite. Pre ZŤP občanov štát poskytuje kompenzačné pomôcky, na ktoré žiadosti sa posudzujú podľa diagnóz..viac na http://www.upsvar.sk/socialne-veci-a-rodina/tazko-zdravotne-postihnuti/penazne-prispevky-na-kompenzaciu-tazko-zdravotne-postihnutych/druhy-penaznych-prispevkov-na-kompenzaciu.html?page_id=156289