VITAJTE V E - PORADNI.

Vitajte!

Máte problém, potrebujete radu, vysvetlenie alebo chcete zverejniť svoje skúsenosti a názory?

Tak Ste na správnom mieste. Sme tu pre Vás.

Píšte....

2012/03/13

Zaujímavé príbehy

Láska zázračne vyliečila ochrnutie: Nevesta k oltáru odkráčala!

3 komentáre:

eporadca povedal(a)...

LONDÝN - Mladú Britku Victoriu Royleovú (29) postihol Guillain-Barreho syndróm. Nečakane skončila kompletne paralyzovaná na vozíku a lekári jej nedávali nádej, že by sa z neho niekedy zdvihla. Žena si ale sľúbila, že k oltáru bude kráčať po svojich. O dva roky sa jej sen splnil.
zdroj: http://www.topky.sk/cl/13/1292501/Laska-zazracne-vyliecila-ochrnutie--Nevesta-k-oltaru-odkracala-

eporadca povedal(a)...

"Najprv som si myslela, že zomriem a už nebudem môcť svojim blízkym nikdy povedať, ako veľmi ich milujem," približuje žena, ktorej sa zrazu zrútil celý svet. "Cítila som sa uväznená vo svojom tele. Nemohla som sa vôbec hýbať, nemohla som hovoriť a len som cítila obrovskú bolesť," pokračuje.
pokračovanie....
Choroba sa navyše začala prejavovať len mesiac po tom, čo našla svoju veľkú lásku Nicka (27), profesionálneho hráča ragby. "Už preto som sa nemienila zmieriť s tým, že by som mala po zvyšok života zostať v invalidnom kresle," spomína Victoria. Keď jej Nick dal ponuku na sobáš, rozhodla sa, že svadobnou uličkou pôjde po svojich.

eporadca povedal(a)...

Prvých osem týždňov Victoria bojovala s najhoršou fázou infekcie. Potom sa ako zázrakom začala zotavovať a tak ju pustili domov. Ale na invalidnom vozíku a s nesľubnou prognózou. Nevzdala to však a čoskoro začala s fyzioterapiou, ktorá jej postupne pomáhala znovu zmobilizovať svaly a šľachy, takže mohla začať chodiť o palici. A chôdza sa stále zlepšovala. Trvalo to dva roky, ale vyšlo to. A mohla sa konať jej vysnívaná svadba.

"Môj svadobný deň bol úplne perfektný. Cítila som všetky tie emócie, keď som prechádzala uličkou k oltáru. Veď pred dvoma rokmi mi povedali, že už nebudem chodiť," smeje sa teraz. "Nick je moja najväčšia opora a ja som tá najšťastnejšia žena, pretože mám takého skvelého muža a späť svoje zdravie," uzatvára Victoria.
zdroj:http://www.topky.sk/cl/13/1292501/Laska-zazracne-vyliecila-ochrnutie--Nevesta-k-oltaru-odkracala-